Wala bende 11.3 üm bgn kontrole gittim 12.3 dedi ama bende ilk gece uyurken kayma gbi böyle hissettim ondan sonra da 1 defa daha hissettim 2nci gebeliğim İlkini geç hissedmisdim ama bu bebek eminim bağırsak hareketi filanda değil yani banada hissedemezsn daha diyorlar ama eminim ki bu hissettiğim küçük yavrum :)