Zeynepkavrayan Bir ayi yeni bitirdik sürekli yatmak hiç kalkmak istemiyorum uyumasam bile yatmak istiyorum acaba normal mi çok enerjisizim kendimi kötü hissediyorum hoşuma gitmiyor
berceste5155 Zeynepkavrayan hamileliğin başlarında bende öyleydim kanepenin bir tarafından kalkıp diğer tarafına yatıyordum yatmak dışında hiç bir şey yapmadım desem yeridir bir sorun yok yani hamilelik belirtisi
Kleopatra- Zeynepkavrayan Sürekli halsiz bir hissiyatda olduğunuz için huzursuz olmanız çok normal. Bitkin düşüyorsunuz demekki bende de çok oluyordu. Hala var gerçi son haftamdayım. İnşallah geçer bu durumlarımız.
Drkmls Zeynepkavrayan ilk aylar için gayet normal bol bolda uyu benim şuan 36 haftalık asla uyuyamıyorum deliksiz uyumak istiyorum ama onun için tadını çıkar derim
Nurr_22_22 Zeynepkavrayan 5 aylık olduk ilk zamanlar kadar değil ama hala yatasım var enerjim kalmıyor hiç birde iş güçte yapmıyorum üzülme bebek büyüdükçe düzene giriyor
Turkan- Ben de aynı böyleydim kan değerlerine baktır derim benim sürekli olarak kanım düşük hiç bişey yapmak istemiyorum sürekli uyumak istiyorum ve uyuyorum da gerçekten çok kötü durumdayım