Zcicek biz tam 30 haftalik olduk. Ve simdiye kadar sadece 4 kilo aldım. Normalde pkos oldugu için kilo almaya cok Musait bir yapım var.ama Gebelikte kendimi hiç kisitlamama rağmen kilom cok iyi gidiyor. Ben yapisal bir sey olduguna inanıyorum. Bu yediklerimi normalde yesem daha fazla kilo almistim. 30 haftalik olmama ragmen neredeyse göbegim hic yok.dısardan asla belli olmuyor. Anneminde bu sekilde geciyormuş hamilelikleri. Bence düzenli ve dengeli beslendiğinizi düsünüyorsaniz kilolara hiç takilmayın. Tek tavssiyem bu dönemde sekeri oldukca azaltmanız. Benim yaptiğim tek sey buydu. kilolar alınır, verilir önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı.