Zcicek Bugün doktora gittim .5,5 aylık hamileyim 9 kilo almışım doktorum çok hızlı gidiyorsun frenle dedi aynı durumu yaşayan anne adayları var mı ?
Kleopatra- Zcicek Son 9 günüm kaldı 22 kilo almışım benim yerimde olsan ne yaparsın kız 😂 Eski halime dönemezsem oturur ağlar depresyona girerim. Ama daha zamanın varmış senin, kendini frenlersen gayet normal kiloda kalırsın.
Dilenkk Zcicek evet bende tam 5 ayda 9 kilo almıştım. Şu an kendim gibi birini görmek beni mutlu etti 😁 buradakiler doğuma gidecek 2-3 kilo aldıklarını söylüyorlar kendimi çok kötü hissediyordum. 1 ay geçti akşamları yürüyüş yaptim biraz daha hareketlendim ve 9 kiloda sabit kaldım.
Ark Zcicek bende öyleydim frene bas canım ilk aylar aldığın senin kilon hamilelikle alakalı olmuyor doğum sonrası kalıyor o kilolar
Zcicek Reside nasıl başardın bunu , yemek yemek o kadar güzel ki ben durduramıyorum kendimi .ekmek yemiyorum ama karbonhidratli şeyler yiyorum makarna vs.
Frida099 Zcicek ilk zamanlar mide bulantısı çok yaşadım,20. Haftaya kadar hiç kilo almadım, sonrasında da azar azar aldım,daha çok kuruyemiş yedim, yoğurt, süt falan,bir de haftada 6 gün yürüdüm, sanırım ondan
Zcicek Dilenkk ya ben çalışıyorum günlük minimum 8 bin adım atıyorum 11 bine çıktığım bile oluyor , galiba ben biraz yediklerimi degistirmeliyim.kahvaltida sürekli poğaça yiyorum ise anca yetisiyorum zaten evde kahvaltı yapamıyorum
Zcicek Ark ne yapsam sizce etkili olur sekerede yemege de bayılıyorum 😅millet bulantidan yiyemez kilo verir ben durduramıyorum
Anneadayiozlem Zcicek Bende tam onu diyecektim bulantıdan veriyorlar diyorsunuz evet bulantı kilo almayanların genelinde çok büyük bir etken ben kiloluyum normalde kolay kilo da alırım ama mide bulantısı dan 5. Ayım bitti kilo almadım mide bulantısı çekmeyenler genelde alıyormuş ciddi mide bulantısı da hiç kolay değil gerçekten de aldığınız kilonun hemen hemen yarısı gider zaten doğacak bebişler için değer diye düşünüyorum ben kilolu olduğum halde alsam da öyle takmazdım
Ebruliya Zcicek 6,5 aylığım 6 kg aldım. Keşke o almayanlardan bende olsaydım 😁 anlamıyorum nasıl alınmıyo. İlk hamileliğimde 28 ikincide 25 kg aldım. 3. De kendimi frenliyorum 🤪 15 kg ile bitirsem kendime madalya takcam🤣
Zcicek Ebruliya benim 2 kilo için doktor durdur biseyler yap dedi ,25 kilo alsam ne yapar bilemiyorum gerçekten .6,5 aylık için bence gayet güzel almışsınız çok değil ki
Ebruliya Zcicek benim doktorlar bişey demedi hiç am ne bebeklerinde ne de bende bir sorun teşkil etmiyordu. İkisinide kendi sancımla tam zamanında doğurdum 😁 inşallah hayırlısıyla kavuşuruz yavrularımıza 👐 hemenden kendi kiloma dönüyorum bu da iyi bişey 😍
MaviDeranHazal Zcicek çünkü ilk aylarda kilo alımı çok önerilmiyor ilerleyen dönemlerde zaten istemsizce yiyip alacaksın malesef ama bence sen doktoru önemse ama kafana da takma sağlığın miden iyiyse tabiki dikkat et ama şükret yiyorum diye. Ben 4 aylık hamileyim kilom hiç değişmedi hatta 2.ayımdayken 2 kilo verdim sadece çubuk kraker yiyordum 😔 şimdi de reflü ve gastrit yüzünden istesem de yiyemiyorum. Canım neler istiyor ama yasak 😢 sen ye hamileliğinin tadını çıkar bebiş doğunca ardından koştur ver ama 😂
minikturtam1 Zcicek biz tam 30 haftalik olduk. Ve simdiye kadar sadece 4 kilo aldım. Normalde pkos oldugu için kilo almaya cok Musait bir yapım var.ama Gebelikte kendimi hiç kisitlamama rağmen kilom cok iyi gidiyor. Ben yapisal bir sey olduguna inanıyorum. Bu yediklerimi normalde yesem daha fazla kilo almistim. 30 haftalik olmama ragmen neredeyse göbegim hic yok.dısardan asla belli olmuyor. Anneminde bu sekilde geciyormuş hamilelikleri. Bence düzenli ve dengeli beslendiğinizi düsünüyorsaniz kilolara hiç takilmayın. Tek tavssiyem bu dönemde sekeri oldukca azaltmanız. Benim yaptiğim tek sey buydu. kilolar alınır, verilir önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı.
Zcicek babysqueen_0 mide bulantısı çekmek yerine doğum sonrasi kiloyu tercih ederim heralde ,çünkü ilk aylar bende çok kılo almamıştım midem bulandı 2 ay kadar çok mutsuzdum.