Merhaba önümüzde ki ay doktorum aşılama yapıcaz dedi tamam dedim bende.fakat şöyle bir durum var doktora rapor çıkarmak istediğimi söylemeyi unuttum.o gün doktora gittiğim de rapor çıkarmak istiyorum dersem sorun olur mu.yoksa başka bir aya mı sarkar rapor çıkartırken aşılamam.bu konuda pek bir bilgim yok lütfen bilgilendirir misiniz