Omersmom88 doktorunuz ne verdiyse kullanın bol su için kesinlikle. Son muayenemde reçete edilen ilaçları kullanamadan ertesi gün suyum geldi doğuma girdim ben. Enfeksiyonum +++ idi. Doğumdan 5 gün sonra bebek kontrolünde idrar yolu enfeksiyonuna bağlı sarılığı yüksek çıktı bebeğimin. 8gün yoğun bakımda kaldı. 3 gün fototerapi aldı 5gün de antibiyotik tedavisi gördü.3 gün de odaya alınıp gözlemlendi. Neonatoloji doktoru annenin enfeksiyonu bebeğe ulaşabiliyor dedi. Tabi birçok sebebi olabilirmiş bunun.
Doğumdan sonra en geç 3 saat bekleyin emzirmek için, hatta beklemeyin bile 1.5-2 saatte bir siz dürtün uyandırın.Sütüm yok demeyin emsin bebek. Ben uyandırmakta çok zorluk çektim. 4-5 saati buldu açlığı.