Fatos_A Merhaba hamiş arkadaşlar 😌 bu sralar anne kucağı bakıyoruz bugün kanz ın ürününü beğendik içinizde kullanan var mı varsa değerlendirmelerinizi paylaşırsanız sevinirim ürünü ekliyorum bakabilirsiniz https://www.babymall.com.tr/kanz-swan-elektrikli-ana-kucagi-gri-p-37288
fatmaa37demi5 Fatos_A 4moms aldım bende tabi daha kullanmak nasip olmadı ama zaten kullanan herkes çok memnun. Bende çok beğendim
Yeso59 Fatos_A bende e bebekten arkadaşın tavsiyesi üzerine joie setine 2si 1 arada aldım arkadaşım kullanmış memnundu