Tgc__sgt sevgiazik1 Umut Asaf 38 + 6 bizim ismimizde ben Asaf ismini cok severim ilerde oglum olursa diye hep düşünürdüm bekarken kayin validem de vefat etmeden hep vefat etmeden once eşimin ismi Ümitimin Umutu diye söylenirmis Kendisini görmemiyor bari ismini yasatalim dedik rabim makamini cennet eylesin ismimiz babanemizden hatira kaldi 😔
Melike_esma ozgeozcan bizimkide erkek olsaydı babası gökbey koyup arabanın arkasına “bey lerin ağası olmaz “yazdırcaktı 🥰 nasip bakalım 2. De olursa isimimiz hazır❤️
Canan-Uraz sevval_202127 benim oğlumun adida Uraz Efe . 4yasinda şuan. Sağlıkla gelsin bebeğiniz. Ama baya efe lik yapıyor ismi efe olanlar haberiniz olsun 😅 gerçekten ismini tasiyormus çocuklar onu deneyimlemis olduk 😅
sevval_202127 Canan-Uraz çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sağlıkla doğsunda efelik yapsın küçük bey 😍
yagmurefe Canan-Uraz ahahah canım aynen öyle benimde 4 yaşında oğlum var eşim koydu iki isminide yamaç efe dedim çocuk adını taşır şimdi bizimkide efelik yapıyor valli 14 haftalık hamileyim bunda erkek bakalım ne koyacağım hiç bilmiyorum😃
Bengum Mervefurkann çok güzel bir isim fakat Ateş isminin cehennemi çağrıştırdığı İçin günah olduğu söylenir. İlla ki araştırma yapmışsınızdır fakat yine de bilgilendirmek istedim🥰
menbesrun Mervefurkann naçizane fikrimi söyleyeyim ateş volkan yıldırım gibi isimlerin konması bence sakıncalı bu isimlerde ne kadar tanıdığım varsa gerçekten isimleri gibi oluyor gözlemim bu yönde güzel şeyleri çağrıştırması önemli çünkü herkes o şekilde seslenecek. Sağlıkla kavuşun kavuşalım inşallah 🥰
Eelliiff1234 sevgiazik1 oğlum olsa bende Yusuf koyacaktım. Çok kibar ve hoş temiz geliyo kulağa bence rabbim erkekte nasip eder inşallah koyabilirim 🥰🥰
Momandmom sevgiazik1 29 saate Bora’m geliyor 🥰 İsim olarak ta aşırı kararsız kalmıştım başlarda sonra bi anda Bora olsun dedim ve çok güzel geldi. Sana fikir olsun diğer isimleri yazayım Aren ali Sıraç Aras Arda Tuna Ata İlke Bulut Baran Demir