Papatya000 Kızlar 60 cc yapıyorum mesela önce suyu ayarlıyorum 60cc sonra mama koyuyorum 70 oluyor yani kıvam artıyor bebeğime 90 cc yapıyorum önce su mamayı koyunca 100 oluyor bu normalmi çok içmiş oluyorlar yanlışmı yapıyorum acaba 😔
Ozge Papatya000 ben sma mama kullanıyorum kutusunda 100ml mama içeriği yazıyor açıklamasında da 100ml mama 90ml su +3 ölçek formülden oluşmakradır yazıyor. Ayrıca instagramda bir doktordan önce su sonra mama diye görmüştüm. Yaptığınız doğru. 🌸