Miinnakkk Hanımlar merhaba 35 haftalık hamileyim nst de düzenli doğum sancılarım çıktı sonra serum taktılar bitince tekrar nst ye bağladılar bu sefer normal çıktı eve gönderdiler o yüzden durduk yerde niye çıktı sizce sancı üstelik daha erken doğum icin