benimmdunyamm Ebrutpl valla biz kaynar yapıyoruz burada doğum yapanlara kaynar yaparlar adana tarafında
gizemlianne12345 Ebrutpl hazırları satılıyor denemek için aldım aşırı acı oldu şekeri de ayrı satılıyormuş onden bende burda bekleyim en iyisi
Deletedmom_10 Ebrutpl İnternete Reyhan şerbeti yazın çıkıyor . Osmanlı da lohusalara Reyhan şerbeti kaynatırlarmış . Bizde öyle yaptık acayip süt yaptı birde kokusu tadı aroması mükemmeldiiii