33 haftalık hamileyim yaşadığım şehirde kimsem yok eşimden başka kendi ailemde uzakta doğum yapınca yanımda kalacak kimse yok hastanede. O yüzden olabildiğince hastane sürecini kısa tutmak istiyorum tabi ekstrem bir durum olmazsa inşallah.
Ağrısız doğum prenses doğumu duydum da korkuyorum açıkcası yan etkilerinden. Bir bilgisi olan var mı doğumdan sonra ağrı oluyor mu peki 🥺