semadmrds 3ekim tarihinde normal muayene için hastaneme geldim ve gebelik kolestazım olduğu için ani yatışıma karar verildi.suni sancı ile doğumu başlatacaklardı.ertesi gün tüm hazırlıklar başladı ve şükür ki kendi sancım gelmeye başladı hemde çok yoğun bir şekilde daha sancı vermedikleri halde.muayenem yapıldı be 2 cm açıklığım başladığı anlaşıldı.tekrar nst ye bağlandı be bebeğin kalp atışlarında bir sıkıntı gözlemlendi ve beni apar topar koştur koştur sezeryana aldılar.kızım strese girdiğinden kakasını yapmasından korktu doktorlar.:8+3 de doğdu meleğim.solunum sıkıntısı kaynaklı yoğun bakıma aldılar bebeğimi.hastanede yer olmadığı içim başka bir hastaneye gönderdiler kızımı daha bir kere olsun göremedim.evet uzun uzadıya anlattım çünkü stresimiz korkularımız bebeklerimizi nasıl etkiliyor bilin istedim .doğumun tadını çıkarın o mutluluğu yaşamaya odaklanın.birde sizden dua istiyorum bebeğim için.
Nursen21 semadmrds Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip eder inşallah Bende bebeğime yansımasın diye kendimi hep motive etmeye çalışıyorum Ne kadar becerebilirsem işte 🤷🏻♀️😊
eljid semadmrds boşalmaz cnm allahın izniyle bende erken doğurdum 20 gündür burnunda cnm benm ki erken olduğu iicj yeni yeni çıkarcılar artk çok sukur senin ki daha çabuk çıkar cnm allahın izniyle korkma
semadmrds Rumeysa030517 çok şükür evimizdeyiz ama yoğunluktan yazmaya fırsatım olmadı bi türlü.Dualarınız için Allah hepinizden razı olsun sağsalim yavrularınızı kucağınıza alın inşaallah 😊