Busra-aras1211 Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım aslında ilk cocuğumda buradaydım doğumdan sonra ara vermek zorunda kaldım size bişey sormak istiyorum 1 ay önce düşük yaptım 1 hafta öncede test yaptım pozitif çıktı inanamadım tekrar yaptım yine pozitif çıktı kan tahlili daha vermedim sizce mümkün mü gebelik varmı şimdiden yanıtlayan annelere teşekkür ederim 🙏🏻
Kleopatra- Busra-aras1211 İki kere çıkması tesadüf olamaz bence. Gebelik vardır diye düşünüyorum ben.
_ozlmm Busra-aras1211 İki kere yanlış çıkma olasılığı olmaz diye düşünüyorum bence hamile olabilirsiniz ☺️ Bir de kan testi verin bakalım
[silindi] Busra-aras1211 canım bende öyle 5. Ayda düşük yaptım, ardından bir kere adet gördüm sonrasında gebe kaldım hemen. Düşük sonrası tekrar gebelik çok hızlı olurmuş
Busra-aras1211 [silindi] evet canım benim bildiğim kadarıyla düşükten sonra tekrar gebelik olması için 2 ay geçmesi lazım
[silindi] Busra-aras1211 yok yok bazısı 6 ay diyor bazısı 3 ay diyor, doktor bakıyor herşey temizse rahim falan, korunmana gerek yok dedi
[silindi] can_1anne ilk düşükte sebep araştırmıyorlar, sebebini bilmiyoruz, hem özel hem devlet ilk gebeliklerin %70 düşük olur dedi. Bende tsh çok yüksekti belki de ondan bilemiyoruz. Rabbim imtihan etti imtihanda da kolaylık verdi, geç gitti şükür.