Deryaaac canım emin ol herkes bu duyguları yaşıyor. Acaba bsey oldu mu yada olacak mı ya şöyle olursa ya böyle olursa diye. Emin ol ben hareketlerini hissedene kadar her doktora gittiğimde ya kalbini duyamazsam diye ağlamaklarıma gidiyordu. Şimdi ise 1-2 saat hareket etmese acaba bşey mi oldu diye ödüm kopuyor. Analık kolay değilmiş hep bir pimpiriklik