Kizlar benim adetime 3 gün vardı az önce akıntıyla karışık koyu pembe kan vardı çatlatma ignesi oldum 8 Eylül’de adet kanamasımi yerleşme olabilir mi iğneden sonra en erken 14.gun kanama oluyor diye biliyorum erken gelebilirimi geçen ay iğneden 17 gün sonra adet görmüşüm aynı durumu yaşayan varmı kizlar?😓