muhteriz Dün doktora gittim ultrasonda bakarken bebeğin boyu biraz kısa zeka testi yaptırmış mıydın dedi ben yaptırmadım boyu kaç ki dedim söylemedi ultrason fotoğrafı da vermedi açıkçası içime kurt düşürdü yani kısa boylu bebekler anormal midir benim eşimin de boyu uzun değil benim de. Doktorların söyledikleri lafın nereye gittiğini düşünmemelerine sinir oluyorum Dünden beri aklım orda :(
Nergiz31 Takılma canım onlara sen onlar psikoloji bozmada üstlerine yok bana bebeğin kafası büyük burnu yok denecek kadar küçük down olabilir dedi dünyanın parasını döktüm ama testlerde Birsey çıkmadı ha downlu olsa da benim kabulüm daha sonra kalbi delik bu bebeğin dedi olabilir her anne karnındaki bebeğin kalbinde delik olabiliyor dedim bi sonra gittiğimde öyle Birsey yok ben mi sana demiştim diyo şimdi de bana da bebeğin boyu kısa dedi güldum bende benim boyum zaten 157 cnm o bebekten beklentim niye büyük olsun ki esimde 170 boyu yani minyatür bi bebek daha sonra biz onu baskete yüzmeye yollarız bacım sen hiiiiiiiicccccccc moralini bozma keyfini çıkar hamileliğinin 😘
muhteriz Nergiz31 canım çok sağol rahatlıyorum bu tür yorumlar görünce eşim de senin gibi diyor diyelim ki Allah korusun gerçekten kötü bir şey çıktı o yinede bizim evladımız canımız herşeyimiz. Bir daha o doktora gitmeyi düşünmüyorum bende
Nergiz31 muhteriz hani niyetim seni rahatlatmak da değil cnm moralin bozuk diye de yazmadım olan bu yani sen moralini Yusek tutarsan bebek de iyi sende iyi olursun kafaya tokadan başka bisey takmayacaksın o kadar 😂