Sabahtan beri altımda sürekli bir ıslaklık hissediyorum, bebek sürekli olarak hareket halinde ama idrar mı su mu ayırt edemiyorum. Su ise anlarım herhalde diye düşünüyorum 🥲🥲 idrarsa ben daha 29 haftada altıma yapıyorsam son haftalarda herhalde bez bağlamam gerekecek 🫠🫠😂😂😂