1yenianne Kızlar sanırım yarın acil sezeryana alınıyorum benim ve bebeğim için dua edermisiniz..Daha 36+3 ücüz🙏🏻🙏🏻😣😣😣
Yildizayz Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah herşey çok güzel olacak buna inanın 🙏🌹