Gzde42526 Protestan fitilinizi kullandıktan sonra ayağa kalkmayın uzanın, kontrol gününüze kadar ağır bir iş yapmayın, kendinizi strese sokmayın ben tüp bebekle gebe kaldım ilk 2 ay Protestan kullandım benim iç kanamam vardı çok az, şükür şimdi 12 haftalık oldum, kanamam bitti, dilerim sizde güzel haberler alırsınız 🤲🏻