Merhabalar. Dün eşim ise giderken acilinden bir ütü yapmak gerekti. Ben de ütü masasını açmak yerine seccadeyi koltuğa serdim ve üzerinde ütü yaptım. Arada yapmışlığım vardı. Ama bugün farkettim ki kabarık desenli seccademle yaptığım için izi koltuguma çıkmış 🤦 Nette bişey bulamadım. Yardımcı olabilecek var mı acep 🤭🥲