ayse07ali
Ben ilk bebeğimde bile kız istedim aşırı kız bebek seven biriyim ona alacağım tokanın elbiselerin hayalini kurdum o derece 😝 Bebeğim su an 18. Haftanın içinde erkek olacağı kesinleşti ilk bebeğimde erkekti
Bunda o kadar cok istedim ki kızım olsun diye ama nasip böyleymiş 😇 ama hep dua ederken sağlıklı hayırlı evlat nasip et rabbim dedim demekki hayırlı gördüğü rabbimin bu 😉 tüm takvimler Burada yapılan tüm tahminler hep kız derken erkek olduğu kesin dedi doktor pipi ve yumurtalıklar direk göründü çünkü 😊 olsun bizde hayırlı gelinler isteyelim ki kızımız gibi olsun