mmrv ailem uzakta, zaten hepsi çalışıyor yanıma gelip yardım edecek kendi ailemden kimse yok, kayınvakidem belinden rahatsız oda uzakta ama önümüzdeki ay doğum öncesii gelicek bana bi yardımı olamaz rahatsızlığından,burada bi eltim var oda hiç teklif etmedi, temizlik görevlisi çağırmak isityorım bi taraftabda doğumda gelir giderler batırırlar elimde üstlerinde olmaz acaba doğumdan sonra herkes gdiince mi yaptırsam diye düşündüm.