Gamzetopraak Kızlarrr merhabaa eşimle bebeğimiz olsun istiyoruz hormon testi yaptırdım prolaktin hormonu 46 çıkmış çok mu yüksekk? Kasım ayındada dış gebelik geçirmiştim ..
benkosarim Gamzetopraak bu hormon hamile kalmayı zorlaştıran bir hormon doktorunuz size bununla ilgili ilaç vermedi mi
Rmysbyzt Gamzetopraak benimde 31 çıkmıştı mayıs ayında şuan hamileyim ( bu arada bende dış gebelik geçirdim tam bir sene önce sol tüpüm alındı)
Fatime07 Gamzetopraak evet yüksek 25 üzeri olmaması lazım benım de yüksekti ilaçla düştü muhtemelen ilaç verir doktorun prolaktin yumurtayı etkiliyor döllenmeyi de
Rmysbyzt Gamzetopraak sizede çok geçmiş olsun sağlıklı sıhhatli bebekleriniz olsun sizinde inşAllah🤲🏻 sizinde mi tüpünüz alındı ?
olips Benim 84 lerdeydi bebek düşünene kadar ilaç tedavisi gördüm . Korkulacak bir şey yok yüksek ihtimal ilaç kullanınca normale dönecektir kısa sürede.
Birminik56 Gamzetopraak çok yüksek değil canım ama hamile kalmanı engellicek bir değer 25 ve üstü. İlaçla düşürülebilir doktorun zaten ilaç başlatır görünce
Elf_28_34 Gamzetopraak Canım korkulacak kadar yuksek degil hic stres yapma ben daha once dusuk yaptim bilmiyordum yuksek oldugunu 46 yken degerim hamile kaldim. Suan 39+1 haftalik olduk. Doktor dostinex diye ilac veriyor o hemen dusuruyor ama stres bu degeri yukseltiyor. İcin rahat olsun ☺️