Selam arkadaşlar 25 haftalık hamileyim,3 hafta önce bebeğimin karnı büyük olduğundan dolayı şeker yüklemesi yapıldı ama şeker çıkmadı son bir kaç gündür şekerim yükseliyor bu sebepten tekrardan yapmaları gerektiğini söyledi doktor aranızda iki kez yapan var mı? Tek seferde bile korkuyordum bir zararı olur diye ama şuan ikinciyi olacağım mecbur 🥹🥹