Tugba__- Çok fena grip olmuşum anneler burnum resmen şelale eğilemiyorum sular seller akıyor öneriniz neler
Rbtnc Benimde boğazlarım çok fena 😳 öksürük den kurtulamadım 37 Haftada yım bnde 🤒 burnumda akıyor ilaç da vermiyorlar
Tugba__- Rbtnc evet coook zor benimde burnum hapşırık bogaz ağrısı grip salgını var ama fena bide tam mevsim geçişi giyimi ayarlayamiyorum
Rbtnc Tugba__- bnde aynı durumdayım bide klima çarptı sanırım bni parol içiyorum mecburen ıhlamur falan ama geçmedi siz birşey kullanbiliyırmusunuz
Cntkn Ben aynı durumda acıl e gıttım ve covıd oldugumu ogrendım.Evde gecmesını beklemeyin hastaneye gıdım. Bana parol ve antıbıyotık verdıler .35 haftamdayım
Yarenkara Bende aynıyım pazar akşamı acile gittim covit olduğumu öğrendim ama bugün biraz daha iyiyim aşırı öksürüğüm var öksğrmekte iyi değil diyorlar ama bilmiyorum 🥺🥺
Sehnazs5 Kaynar su bal limon öyle iyi geliyor Kİ ben sürekli grip oluyorum 2 gün grip 1 gün iyi hop yine grip içtiğim tek şey bu ve çok iyi geliyor yatmadan önce için rahatlatacak sizi 🙏🏼
Tugba__- Sehnazs5 bende son iki suyumu ole yaptim sanki içimi rahatlattı valla insallah hemen geçer 😥