ER-ER Zeyneppp27 Ada bende çok istedim kendi ismimle çok uyumlu ismim Eda bu arada ama kocam dahil çevremden kimse beğenmedi ☺️
ER-ER Eelliiff1234 aynen o kadar zormuş ki cinsiyeti belli olmadan iki ihtimale karşı iki isim bellirliyenlere hayranım 😅
Eelliiff1234 ER-ER benim erkek olsaydı hazırdı kızda da istediğim isim vardı Hafsa ve hifa ama sonradan annem soğuttu eşimde beğenmedi kaldım öyle dımdızlak 😅 ama erkek olsaydı kimse vazgeçiremezdi fikrimden 😄 neyseki Hazeli bulduk onuda beğendim çok 🥰
Hayal22 ER-ER benimde aynı 29 haftalık oldum ama okadar kararsizimki ilk kafamdaki isim aymiraydi suan sare naz düşündüm kimse sevmedi bu ismi pera ismi var aklımda bende farklı bir isim olsun istiyorum ama hala bulamadim
SedaCbc ER-ER Ben de cinsiyetini bu hafta öğreneceğim ama herkes kız hissediyormuş biz de az duyulmuş geleneksel isim olan Bihter ismini koyacağız eğer kız olursa. Anlamı da çok güzel. Kime dediysem beğendi.
ER-ER Harikuya_Su zaten benimde işimi sahada zorlaştıran eşim onun beğendiğini ben beğenmiyorum benim beğendiğimi o beğenmiyor 😒
Harikuya_Su ER-ER aynen onuda kırmak istemiyorum iki isim koyalım diyorum onuda istemiyor yağmur güneş fiil de olamazmış kaynanam bu kadar zorlaştırmıyor işimi 😂😂