Hilosh-1 umayana ve nasıl ikna edecegımı de bilmiyorum kara kara düşünüyorum :) hayır yani eski inanışta tanrı olarak adlandırmışlar şu an öyle bir inanış yok ve asıl kelime manası ummak dilemek anlamında yanlış mı biliyorum ?
umayana Hilosh-1 benim hep hayalimdi zaten önceliğimiz de Türkçe olup çok kullanılmayan bir isimdi o yüzden tercih ettik.Ummak anlamı yok TDK “devlet kuşu” anlamını vermiş.Kadın ve çocukları koruduğuna inanılan Tanrıça anlamında eski Türk inanışlarında biraz efsanevi de denilebilir 😇
cicekkk001 Ben daha cinsiyeti bilmiyorum ama kızım olursa inşallah ILGIN koymak istiyorum . Ayrıyeten hazal ismini de çok hoşuma gidiyor 🥰
Erbe cicekkk001 benim beş aylık oğlum var adı Hamza Aren ama kimlikte Aren yazıo şimdi nasjp olursa kızım olursa Meryem ecre koycaz onuda kimliğe ecre yazdircaz ecre alahin hediyesi demek
nursomyurek Benimde kızım olursa eşim çok sevdiği için Bahar koyucaz ama ben iki isim düşündüğüm için Ahsen Bahar ya da Eslem Bahar Ahsen ve Eslem isminin anlamı çok güzel ve anlamlı🌸
SezinKY 34+6 Selamlar Benim prensesin adida Eliz Umay 🧿olucak inşallah 🤲 Rabbim sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize inşallah🥰
Fanka Bügun doktordayim kizllar 3 cu gebeligim 2 oglum var bugün de cinsiyetini ogreneciz Duva edin bana hayirli saglikli allah 1 kiz çocu da nasip etsin bana 🤲🤲👱♀️inşallah aminn
Ebruliya Fanka rabbim hayırlısıyla gönlüne göre versin inşallah. Benimde iki oğlum var 3.ye kız geliyor nasipse. Abileri o kadar çok dua etti ki kız kardeşimiz olsun diye rabbimde nasip etti inşallah 👐🌺
Niidos sedayilmaz-1 ay adımı görünce nası mutlu oldum 🥲💜 bi kızım olursa bende seda olabilir mantığında gidiyorum biliyo musunuz bazen🤭
mervecelkkk ER-ER kızım olursa adını Mira koymak istiyorum inşaAllah🥹🥹 iki isim düşünürsen Defne Mira da hoşuma gidiyor ♥️♥️ Sağlıkla kavuş inşaAllah ♥️
Harikuya_Su Bende aynı dertten müzdaribim karar veremedik kızımızın adını aklımızdaki isimler şöyle Duru, cemre, alya ,arya,aren benim eşim beğenemedi ne desem burun kıvırıyor 😂😂
ER-ER Harikuya_Su zaten benimde işimi sahada zorlaştıran eşim onun beğendiğini ben beğenmiyorum benim beğendiğimi o beğenmiyor 😒
Gg75 ER-ER kızımın adını Sarya koyacağız. Gece gelen bulut, gece yolcusu, kadın süvari, korkusuz ve cesur hanım eş anlamına geliyor.
minigimherseyim Gg75 🥰anlamını cok begendim söylenişide hoş kürtçe kökenliymiş siz bilerek mi koyuyorsunuz
ER-ER gamzosgamzos iki prensesin ismide çok güzelmiş 😍 Dua’yi bende çok beğeniyorum ama eşim istemiyor.. 🙄
gamzosgamzos ER-ER cok tesekkur ederim 😍❤ biz bilerek iki isim koyduk mesela Ecrini esim koydu Dua yı ben Mihrayı ben koydum Simay ı esim ikimizin gonlundede kalmadı 🌸