Perilisa Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ama hamileyken normal doğumu çok istiyordum ve devamlı takip ediyordum buradaki hikayeleri 🥳 sizlerde okumak isterseniz diye paylaşacağım beni bilenler bilir sürekli doğurabilmek için totem yapardım 🤣🤣 Mart ayında doğum yaptım bebeğim tam 39 haftalık doğdu 😊 37. Haftadan sonra doktorum sürekli yürüyüş yapmamı spor yapmamı söyledi ilk doğumum olacağı için bebek çok kilo alırsa doğum zorlaşır dedi bende doktoru dinlemedim 39 a kadar yan gelip yattım 🤣🤣 sonra baktım bu çocuğun geleceği falan yok 38+6 da eşime hadi yürüyüş yapalım dedim yaklaşık 1 saat kadar tempolu yürüdüm merdiven çıktım sonra akşam oldu eve geçtim dedim benim bu çocuğu doğurmam lazım kalktım temizlik yaptım eşimde bilgisayar başında 😒 evi temizledikten sonra eşime dedim benim doğurmam lazım YouTube ta normal doğum için egzersizler var birde 1 saat onları yaptım bayağı yoruldum saat 23.00 civarı gittim duş aldım salonda otururken karnımda kasılmalar oluyordu ama hiç ağrı olmadığından doğumun yaklaştığını bilmiyordum 🥹 lavaboya geçip yatacaktım eşime dedim ki bu yorgunlukla doğurursam uykusuzluktan ölürüm ben gidip yatayım 🤣 anaaaam lavaboya girdim çıktım bacağımdan 3-4 damla çiş gibi bişe akıyor 🙄🙄😂 eşime söyledim acaba altıma mı kaçırdım dedim ama o güne kadar hiç altıma yapmamıştım🤣 eşimde doktora gidelim belki suyun geliyordur dedi 🤣 atladık arabaya doktora gittik gece saat 12-1 civarıydı ebe muayene etti sen doğurmazsın daha 1 cm açıklık var ama haftana göre normal o doğum değil dedi🙄😒 neyse geri döndük eve ben direk uyudum eşim doğum yapacağımı hissetmiş ama benimde içimde bir his vardı o yorgunluğa doğururum kesin diyordum 😂 gece saat 3 gibi karnıma sanki tuvaletim gelmiş gibi bir ağrı girdi eşimde yeni gelmişti uyumaya tam yataktan doğruldum abbbbbbowww sanki adet olmuşum gibi foşşşşşş diye içim boşaldı 😂😂😂 lavaboya gittim hem nişanım gelmişti hemde suyum geldi 🥹🥹 hemen hastaneye gittik aynı ebe gördü suyun gelmiş dedi 🙄 neyse yatışım yapıldı ama hiç ağrım sızım yok nst bağlandı gelip gidip sancın var mı diyorlar yoooo diyorum 🤣 sabaha karşı 6-7 gibi doktor geldi suni sancı başladılar suyum geldiğinden doğumumu hızlandırmak istediler 😥 suni sancıdan 1 saat sonra benim ağrılarım şiddetlendi korkutmak istemiyorum ama tarif etmek gerekirse belimden kalçama doğru başlayan inanılmaz dayanılması zor ağrılar 🥵 açılmam çok yavaştı 2 cm açılmadan sonra dayanamıyorum epidural takın dedim hemen taktılar sonra sancılar o kadar hafifledi ki 🫠 tabi zaman ilerliyor öğlen 12 gibi ben hep sol tarafıma doğru uzandığımdan benim epidural sol tarafı uyuştırdu bu sefer sağ tarafımda sancı başladı 😠😤 ebe bunu fark edipte düz yat demiyor bende ne bileyim sola doğru dönüktüm sancıları çekerken😰 doğumdan sonra bu olaya sinir oldumda neyse tecrübe oldu 😡😑 ebe gelip gidip muayene ediyor sondayla idrarımı boşaltıyor ha birde lavman yaptılar 😶😬 en son geldi dedim hala mı açılma yok diye kadın bir baktı canım dedi doğuruyorsunnnnnn 😱😱😱😂 ben o ara büyük tuvaletim geldi gibi hissediyordum meğer oğlum geliyormuş 😂 hemen doğumhaneye aldılar 3 ıkınmada oğlum doğdu 🥹 epiduralden dolayı kestiklerini hissetmedim ıkınırken ebede karnıma bastırdı çocuk çıksın diye 😬 sonra oğlumun ağlama sesleri 🥹🥹 onu giydirirsen benimde dikişlerim atılıyordu 😰 aslında ağrılı biraz ama sancılardan sonra çokta koymuyor o dikiş ağrısı 🤣🤣 doğumhaneden çıkarken bebeğim kucağımdaydı eşim kapıda bekliyordu annemler kayınvalidemler herkes vardı odaya çıktık o gün oğlum kucağımda uyudu bütün gün 🥹🥹 öyle işte uzatmayayım dedim ama çok uzun oldu😂😂 okuyana helal olsun🤣🤣🤣 şuan 6 aylık ve gerçekten o ağrılar unutuluyormuş 🥰🌹
Anneyimmm34 Perilisa kuzum bişi sorucam normal doğum istiyorum bende ama korkouyorum da biraz epiduralden sonra çok ağrın olmadı değilmi
hb54 Perilisa benim merak ettiğim epiduralde uyuşunca nasıl ıkınabilirki insan anlamadığım için soruyorum
cerenimmo Perilisa Allah bağışlasın🤲🏻 Bir kaç sorum olacak sakıncası yoksa bende normal doğum düşünüyorum ama fıtığım var şuan bile sol tarafıma şiddetli bir şekilde ağrı ve kitleme yapıyor bazen yürütmende oluyor sizde böyle bir sorun var mıydı? Birde açılmanızın yavaş ilerlemesinde bir sebep varmıydı? Birde epidurali kesik acısını sadece hissetmediniz değil mi ? Çok soru var aklımda ama önce bunlarla başlayayım dizinde sıkmazsam tabi 🙏
Perilisa Anneyimmm34 hayır şekerimi eğer epiduralden sonra hafif yatar pozisyonda ve düz uzanırsan ağrın çok hafifliyor
Perilisa hb54 canım epidural ağrıyı azaltıyor karıncalanma hissi oluyor ama ıkınabiliyorsun. Spinalde his olmuyor ve zaten normal doğumda spinal yapılmaz
Ayseeyuun hb54 merhaba benim ilk doğumum da epudralli oldu. Bence dünyanın ennn güzel icadı. O sancılara ara veriyor, hatta ben sancılarım geldiğinde uyumuşum o kadar hissetmiyorsunuz. Sadece bu yazdığınız konu bence dezavantajı. Açıklığım 9 cm oldu doğumhaneye alındım ama hiç ıkınma isteğim yoktu. En çok orda zorlandım. Ağrı hissetmediğim için ıkınmakta çok zorlandım ebe karnıma bastıra bastıra çocuğu çıkarttı. Normal şiddette hissetseydim eğer belki de çok kolay çıkarabilirdim😁
Perilisa Asadov_S 3040 gr doğdu küçücük bişeydi doktor boşuna korkutmuş beni çok kilo alırsa doğum zor olur diye 🙄 bende 67 kg ile gittim doğuma
NazMH Ne guzel pozitif bi hikaye, darisi basimiza 😊 lavman ve sonda olayi nasil oluyor, benim ilk dogumum olacak hikayelerde goruyorum merak ettim agrili seyler mi? Ve her dogumda mi oluyor?
Perilisa NazMH sezeryan olursan sonda takılıyor ama kalıcı oluyor ben normal doğum olacağımdan ilk lavman yapıldı sancıları çekerken tuvalete gittim. Doğum yaklaşınca serum takıldığı için çişin oluyor ve tuvalete göndermiyorlar kendileri sonda ile boşalttı geri çektiler. Sonda takılırken yanma oluyor bi tık ağrı oluyor ama sancıya daha çok odaklanıyorsun
Perilisa cerenimmo teşekkür ederim 😊 açılmam suni sancıya rağmen ilk başta yavaştı ama sonradan arttı fıtık konusu için bişe diyemicem bende öyle bir sorun yoktu ama fıtık normal doğuma engel bir durum değil ,kesi herkese yapılmıyor belki sizde gerek kalmaz ama ben epidural varken hissetmedim. Epidural olmazsa lokal ile uyuşturuyorlar zaten 😊
cerenimmo Perilisa anladım o açılmayla alakalı sürekli yürümem lazım demekki ☺️ Fıtık durumunu kontrolde sorayım. Nişanınızin geldiğini nasıl anladınız ? Epidural mı daha iyi toksa lokal mı bunuda doğuma yaklaşınca sorayım doktora☺️ Teşekkür ederim çok sağolun
Perilisa cerenimmo normal doğumda tabiki epidural daha iyi lokal derken ne demek istediniz anlamadım ama lokal küçük bir yeri uyuşturur 😅 yürüyüş önemli gerçekten 😬
Perilisa cerenimmo nişan gelmesi anlaşılıyor yoğun sümüksü hafif kanlı akıntı gibi yoğun olduğundan anlıyorsunuz nişan olduğunu