Selamünaleyküm bayanlar 11 haftalık hamileyim ve bgun folikasitim bitti folbiol kullanıyordum devlt hastanesine muaynem vardı bu gun 12. Haftaya kadar kullan sonra bırak dedi ama folidoce yazmış ve ayıptr sylemesi pahalı zaten bir hafta kalmış sizce içmesem bişey olurmu alsam bile gerisi orda kalıcak içemiycem mesajımı cevaplarsanız cok sevinirim