123Sema123 Kızlar bugün 19 haftalık oldum tam dünden beri ssag kasigimda böyle şiddetli de değil ama hafifsen bi ağrı var basina gelen varmı
segah06 123Sema123 aynı hafta ve aynı gündeyiz. Ben de aynı durumdayım. Hatta ağrı böbreğime vuruyor. Doktorum bu durumun normal olduğunu, rahim genişlemesinden kaynaklandığını söylüyor. Çok geçmiş olsun. Merak etme ❤️
Ahuum segah06 aynı şeyleri yaşıyoruz. Aynı haftada . Bnmde özellikle oturp kalkınca saplanan agrılarım var
123Sema123 Ay canım Allah razı olsun bende biraz araştırdım öyle yaziyo ama yinede burda paylaşmak istedim başına gelen varmı diye çok teşekkür ederim 🥰
segah06 Ahuum idrar yaparken yumurtalıklarda ağrınız var mı sizinde? Hamile olmadan önce cok idrar yolu enfeksiyonu gecirdim, o zamanki agrılarım hep vajinadaydı. Doktora gittiniz mi? Ben rahim genislemesine bagliyorum. Sag tarafimda hakim agri bir tek
Sebolele segah06 merhaba canım bende 19. Haftadayım benimde bazı günler idrarımı yaparken kasıklarımda batma oluyor enfeksiyon olsa vajinanda yanma falan olur rahim genişlemesinden batma oluyor bence