Edabykl 24 eylüldü doğumum ama suyu cok azalmış bebeğin ve başı asiri asagidaymis ne aciklik var ne sanci var suyu azalmis plesanta yaşlanmış çok cuma sezeryana alacak beni 23 Eylül’de epidural ile 🙈 Dedim bakim benimle aynı gun doguma giden varmi 🙈🙄
segah06 Edabykl Ayy postu gördüm kayıtsız kalamadım. İnşallah bir avazda doğumunuz olur ve kurtulursunuz. Sağlıkla sıhhatle bebişi kucağınıza almanız dilegiyle. Rabbim analı babalı büyütsün. İyi haberlerinizi bekliyorum❤️
Nus_12 Edabykl kaç haftaliksinjz 🥲 bizde 39 olduk gelen giden yok 😃 Perşembe yada cuma kontrole gdicem doktor sancı su ve ya kanaman olursa gel acile dedi bakalm yok bişey kontrole gdicem o yüzden
Sldkzy01 Edabykl Ben ✋✋suyum.azaldgi için normalden sezeryana döndük cuma günü doğumum var cok heycanlıyım😊😊
Edabykl segah06 Çok teşekkür ederimm insallah cuma gunu bende buraya pozitif bir dogum hikayesi bırakırım 🤲🏼🤗
query Edabykl Benim de 23 Eylül. 38+1’de sezaryen olucam, tansiyon sorunum olduğu için riske atmak istemedi doktorum. Umarım hepimiz kolay ve sorunsuzca tamamlarız süreci:)
Edabykl query Benimde suyum azaldigi icin bekletmedi insallah kolay pozitif bir hikaye birakabiliriz buraya 😂🙈
Edabykl ma2022 Bayada Eylül annesi varmış Allah’ım inşallah kolay geçer saglikla kucağımiza alırız 🤲🏼🌸