Kızlar öğlen başım ağrıyordu tansiyon ölçtüm 130-90 dinleneyim dedim iki saat uyudum kalktım ölçtüm 120-80olmuş başım hala ağrıyor bir parol içtim inşallah geçer. Geçen akşamda ağrıdı 140-80 di limon içtim hemen düştü iyiyidim. Gebe kalmadan önce ilaç kullanıyordum stoplandı kullanmıyorum. 26+1 inşallah bir şey olmaz doktora gitmeme henüz gerek yok demi çünkü düşmeyen 130-90 üzeri tansiyonda gel demişti ozaman doktor