36+1 ne zaman gelcek diye bekler durumdayım iyice ağırlaştım sık sık tuvalete gitme kabızlık kasılmalar bütün belirtiler başladı inşallah doğumum da en yakın zamanda başlar normalde 7 ekime sezeryan randevusu almıştım ama normal gelirse ondan önce normal doğurcam diye söz verdim doktoruma 🥰