Semanurk inanmıyorum ya, gözün aydın olsun. Daha yeni yorumları okurken sakın kürtaj olma bekle yazacaktım ki yorumunu gördüm. Çok sevindim. Bende 6 hafta iken gittiğimde iki üç güne gel kürtaj yapalım demişti doktor. Ben 2 hafta daha beklemiştim yine görünmemişti kürtaj olmuştum. 9 haftada bile bebek görünüyormuş bazılarında. O kadar pişman oldum ki biraz daha beklemediğime. Kafamda hep bir soru işareti kaldı acaba bebek vardı da biz mi hata yaptık diye. Beklemenin herhangi bir zararı yokken neden insanlara hemen kürtaj olma seçeneğini sunup morallerini bozuyorlar anlamıyorum..