Melisss12 Kızlar merhaba daha önce de bazı şeyler sormuştum ama adet gecikmem 4 gün pembemsi lekelenme yaşıyorum hafif ağrım var ama yoğun bir şekilde gelmiyor yaşayanlar varmı aranız da acaba ?? Fark nedir hiç bir fikrim yok bu konuda 😞😞
Tugbaaa34 Melisss12 benimde öyle olmustu gecikmeden 4 gün sonra idrar testi yaptim pozitif sonuc verdi test yapin inşallah hayırlısı olsun 😊
Tugbaaa34 Melisss12 Evet adet zamanimdan 3 gün önce başladı pembemsi bel ağrısı vardı adet olacağımı düşünüyordum 4 günde gecikince kahve rengi lekelenmeler olmaya başlamıştı evde test yaptım pozitif cikti