https://resimyukle.io/r/P268RaCLCt
Sabah yaptım bu testi öğleden sonra da doktora gittim ama keseyi göremedi beta istedi daha sonucum çıkmadı. Adetim de 1 gün geçti sadece. Geç döllenme de olabilir dedi doktor ama kimyasal da şüpheli tabiki. Başına gelen var mı kimyasalda bir süre sonra ikinci çizgi silinir yazıyordu internette çizgi hala duruyor. Bi de çok hafif karnım ağrıyor adet olacakmışım gibi değil de karnımın içi gibi. Kimyasal gebelikte beta kaç çıkar ? Başına gelen var mı ?