nazli127 İdrara çıkarken bazen ağrım oluyodu.Ultrasonda bakıldığında sağ böbreğimde 16 mm genişleme olduğu söylendi.Sizce bu normal mi,bilgisi olan varsa lütfen söylesin.İlaç tedavisi gerekli mi?Doktorum yarın gidip analizler vermemi söyledi.