Hafize30_ Merhaba arkadaşlar cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz. Cinsiyet partisi hakkında ne düşünüyorsunuz ilk bebeğim çok heyecanlıyım🥰eşim yapalım diyo anı kalmadı için ama bilemiyorum 🍀
denizasigi Hafize30_ ben 23. haftada kesin öğrendim. Detaylı ultrason a girdiğimde. bence bekleyin acele etmeyin degisebiliyor çünkü
Tubatgn Hafize30_ 13+3te 2li tarama ultrasonunda cinsiyeti öğrendim, ama haftaya detaylı usg var. Bakalım orada ne diyecekler 🌸