Kızlar merhaba! Canım çok sıkkın gerçekten… 😞 İlk önce 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktığını söyledi doktorum. Bugünde 100mg. Yaptırmamı istedi. Sonuç;
Açlık glikoz 96,01
- Saat glukoz 193
- Saat glukoz 176,2
- Saat glukoz 160,8
Yarın mutlaka bir dahiliyeye gitmelisin dedi. Dahiliyede nasıl bir yol izleniyor? Neyle karşılaşacağımı bilmemek inanın çok canımı sıkıyor. Bilgisi olan bana yardım etsin lütfen. 🥺🥺🥺