2 hafta önce şeker yüklemesi yaptık açlık 99 1. Saat 171 2. Saat 130 çıktı zaten 25+0 da tam 14 kilo almıştım beklediğim bir şeydi doktorum diyete başlamamı söyledi ben de dikkat ediyorum tokluk genelde 120 çıkıyor ama açlık şekerim çok dengesiz bir gün 85 bir gün 98 bir gün 106 bile çıktığı oluyor bu durumu yaşayan var mı bu bebek için tehlikeli midir ne yapmam gerekiyor fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum 🙏