glcanjsjskdldl canım benim 15 ti antibiyotik yazmadı bol bol su iç bir hafta sonra tekrar bakalım düşüşe geçmezse ilaç tedavisi başlarız mecburen dedi,benm düşüşe geçti..sende çok su iç.ben normalde gündüz üç litre gecede her kalktığımda bir bardak içerim,doktora zaten çok içiyorum dedim biraz daha artır demişti şükür gecti