Duyguylmz 32+2 oldum ama hala devam eden bi agızda tatsızlık var. Ne yesem agzımda tadı kalmıyor. Ve cok rahatsız eden bi tat geliyor. Benim gibi olan varmı veya böyle olupta doğumdan sonra geçen?