Hemdemmm ben yaptırdım ama pişmanım. Bazı gebelik değerlerine kandan bakıp ultrason bulgularıyla beraber bir risk tablosu çiziliyor deniyor ama ben kan verdikten sonra sonuca gittiğimde ultrasona bakıldı. Kan sonucunda riskli çıktı ancak ultrasonda bunu destekleyen hiçbir bulgu yoktu. Diyeceğim şu ki eğer her ihtimalde bebeğim benim kabulüm doğuracağım diyorsanız tarama yaptırıp kendinizi üzmeyin.. detaylı ultrasonda zaten 1 saate yakın inceleniyor bebek orada da size olabilecek riskli durumları söylerler