NSEe 8+2 deyim kalp atışı yok ama 1 hafta arayla bebek baya büyümüş ama şuan kalp atışı alınamadığı için sonlandırmak istiyorlar 2 doktor 1 radyolojiye göründüm. Yaşayan varsa lütfen yazarmısınız
Melegm0523 NSEe benimde 8+3 Kalp atışı yok sağlıksız gebelik kürtaj dediler ben bir hafta daha bekleyecektim ama akşamına kanamam başladı yani dşük başlamış ve kürtaja gittim ama kanamam başlamasa gitmezdim bir hafta daha seninde kanama yoksa bence bekle
Ebrumurat123 Bende 8 haftalikken gittiğimde görünmedi bir hafta sonra gittim vardı kalp atışı başka doktora daha git iyice emin ol
NSEe Ebrumurat123 3 doktor ve bi radyoloji doktoruna göründüm ama hala emin olamıyorum çünkü bebek her gittiğimde büyüyor
Eminesray NSEe büyüyen bebeğin kalp atışı nasıl olmaz ya istanbuldaysanız central hospital cengizhan kolataya gözükmenizi tavsiye ederim benim doktorum nokta atışı yapar
Senazeynep34 Bende şaşkınım bebek büyüyor ama kalp atışı yok. Yani inşallah en kısa zamanda dduyulur.