Hannasukeyna 5 haftaligim şiddetli kanamayla hastahaneye gittim iğne kullandılar geldim ama kanamam hala devam ediyor aynı durumu yaşayan var mı ve lütfen dua edin ismim ebrar
Merweeeeee Hannasukeyna 9. Ayıma kadar oldu son iki haftadayım cok şükür çok iyiyiz ama dinlen bol bol canını sıkma ben arabayla bile dışarı cıksam kanamam olurdu
Arzuort Hannasukeyna yat ihtiyaç dışında yürümemeye çalış geçmiş olsun Allah sıfamızı versin inşallah
fatmarslan Hannasukeyna yat poponun altina yastık koy yat kalkma wcye kalk tek yemeğinde önüne gelsin
Arzuort Merweeeeee Merweeeeee benim düşük riskim vardı şimdi şiddetli bel ağrım var sağ tarafında nedeni nedir acaba