Damla00 Bugun tam 10 haftalık oldum aşırı bulantı kusma koku hassasiyeti var ama bu günlere de şükür haftaya bebişimi görmeye gidicem çok heyecanlıyım sizin nasıl geçiyor🤰🐣
Btlklnc Damla00 merhaba :) bizde 10+2 olduk cok sukur güzel geciyor 🌸 Bende cinsiyeti öğrenebılırım umuduyla 3 hafta sonra gitmeyi dusunuyorum🙏🏻
denizarenmom Damla00 9 ve 11 hafta arasi yasadim bu belirtileri bu hafta mide bulantim yok sukur cinsiyeti de gecen hafta 11+4te ogrendik🍋❤️
Damla00 Btlklnc Cinsiyeti bende çok merak ediuorum canım sağlıklı olsunlar tabii de insan merak ediuyor tabii🫠