Meryyyy35 Dün ve bugün adet olucakmisim gibi ve ayriyetten kasılmaların oluyor sanki ayağa kalktığımda alt tarafta acı var gibi acaba dogumumu !https://mutluresim.com/images/2022/09/20/bEak0.jpg
Meryyyy35 Bizim burdaki hastanenin doktoru gerçekten tuaf Allah’tan kontrole buraya geliyorum arada doğumum Manisa şehirde olucak nst yi çeken ebe bile dokktor muane etmedi mi dedi valla şaşırdık
Elifoyku33 Meryyyy35 sancıların var çok yakında dogurursun benimde böyleydi birde bebeğin kalp atışları bı ara düşmüş sonra geri yükselmiş bence bı doktoruna gorun
Meryyyy35 Elifoyku33 ya Allah kahretsin burdaki doktoru beni karnım burnumda görüyor her seferinde neden geldniz diye soruyor bide her seferinde cinsiyetini söylüyor sorarsan konuşuyor ama kalp atışının nedeni bı ara hareket edince kayıyor ondan
Ozlm0916 Meryyyy35 valla onu bilmiom kuzum bn sezeryanla dogum yaptim ama 35 haftalıkken dogum sancilarım başladı