Bebekdelisi Esraliiii benımde 20h ama Ocak 10 dan snra alacak 36 da ben o zaman bu hesaba göre Ocak sonu 9 giriyorum o nasıl hesaplanıyor dr bana 36/37 9 girişi 9 da almama laızm ıkız dedi