leona98 ilk hamileliğimde kaç sefer ilaç kullanmak zorunda kaldım o yeşil akıntı yüzünden sizin gibi koku yok ağrı yok yanma yok ama asla geçmedi en son doktorum bu senin fizyolojik akıntın artık kullanmayalım dedi bıraktırdı 40.haftada doğurdum bi sıkıntı olmadı doğum sonrası da kendiliğinden normale döndü şimdi 2.ye hamileyim bu bebeğimde de 3.ayda başladı başka bir doktora gidiyorum bu sefer anlattım koku yanma yoksa ilaca gerek yok dedi hiç de kullanmadım 35 haftalığız cnmm bazen ne yaparsan yap geçmiyor ilaç verdiyse kullan ama geçmezse panik olma zaten haftan da ilerlemiş bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum